TsubasaHelloProject

This group will do Hello!Project
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Mon Oct 06, 2008 7:37 pm

idk where to put this
since this doesnt go with Soloist stuff
or anywhere else....
so here it is lol

anyways... just in case you haven't heard of the song
here it is
https://www.youtube.com/watch?v=UYgEr0LS7A4

and the lyrics
http://projecthello.com/gam/thanks.html

please reply if you're interested!!
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Tue Oct 07, 2008 12:16 pm

XxCutieGirlxX wrote:
idk where to put this
since this doesnt go with Soloist stuff
or anywhere else....
so here it is lol

anyways... just in case you haven't heard of the song
here it is
https://www.youtube.com/watch?v=UYgEr0LS7A4

and the lyrics
http://projecthello.com/gam/thanks.html

please reply if you're interested!!

oh!! this song is very difficult
how about Melodies or Lu LU LU
I know only these 2 song Razz
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Wed Oct 08, 2008 6:23 am

hmmmm
well melodies sounds good too
lol so make it melodies^^
i assume that you would like to dub with me?
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Thu Oct 09, 2008 3:09 am

XxCutieGirlxX wrote:
hmmmm
well melodies sounds good too
lol so make it melodies^^
i assume that you would like to dub with me?

Ok melodies is good ^^
so whos part will you do ??
I wish if I could do Matsuura Aya part , please ??
Smile
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Thu Oct 09, 2008 4:13 am

sure! don't mind lol
i'll do the recording this weekend.
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Thu Oct 09, 2008 5:00 am

this is Aya's (my lines):~
mediafire.com ?a2mwlvxv24z
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Fri Oct 10, 2008 8:09 pm

here's the video! (yes i just mixed it.)
mediafire.com ?1l1ma0rin2q
yay~~~
we sound pretty nice
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
RubiChama



Posts : 47
Join date : 2008-10-04

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Fri Oct 10, 2008 10:27 pm

ahh sugoii u guys did good. would anyone like to do another duet with me maybe? o.O just wondering Razz
Back to top Go down
View user profile
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 4:24 am

RubiChama wrote:
ahh sugoii u guys did good. would anyone like to do another duet with me maybe? o.O just wondering Razz

sure I could lol I'm super free lol!
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 4:25 am

XxCutieGirlxX wrote:
here's the video! (yes i just mixed it.)
mediafire.com ?1l1ma0rin2q
yay~~~
we sound pretty nice

yeeey finished !!
I'm going to download it now !!
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 4:44 am

Manami wrote:
XxCutieGirlxX wrote:
here's the video! (yes i just mixed it.)
mediafire.com ?1l1ma0rin2q
yay~~~
we sound pretty nice

yeeey finished !!
I'm going to download it now !!

OMFG !!!ASSUME !!!
I was kinda dead lol
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 5:52 am

lol i cant believe we sound so good together
just waiting for mika-chan to download and post this...
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
Manami

avatar

Posts : 69
Join date : 2008-10-04
Age : 26
Location : UAE

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 5:53 am

XxCutieGirlxX wrote:
lol i cant believe we sound so good together
just waiting for mika-chan to download and post this...

tell her Wink
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/Manami1992
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 9:35 am

yup i guess i shud lol
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 9:39 am

RubiChama wrote:
ahh sugoii u guys did good. would anyone like to do another duet with me maybe? o.O just wondering Razz
whoops didnt see ur comment
hm. count me in.
we'll make a trio maybe lol
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
Mika
Admin
avatar

Posts : 125
Join date : 2008-10-02
Age : 22
Location : New Jersey

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 10:13 am

thx for telling i wasnt aware and im going to post it today k? and sure u guys can do a trio that be great wat is the name for ur group

_________________

LOL minna ~
Back to top Go down
View user profile http://tsubasahelloproject.forumotion.net
RubiChama



Posts : 47
Join date : 2008-10-04

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 1:01 pm

hmmm i think we should cover FIRST KISS. haha i dunno what do u think? as for the group name... u guys can pick i dont mind ^^
Back to top Go down
View user profile
Airi-chan

avatar

Posts : 85
Join date : 2008-10-04
Age : 21
Location : Toronto

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 1:13 pm

Omg I wanna can I be Airi xD
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/AiriSuzukiChan
RubiChama



Posts : 47
Join date : 2008-10-04

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 2:16 pm

X.x i dunno we would have to make it a quartet then.
Back to top Go down
View user profile
Airi-chan

avatar

Posts : 85
Join date : 2008-10-04
Age : 21
Location : Toronto

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 2:51 pm

RubiChama wrote:
X.x i dunno we would have to make it a quartet then.
Haha okey then Nvm xP
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/AiriSuzukiChan
XxCutieGirlxX

avatar

Posts : 66
Join date : 2008-10-03
Age : 23
Location : Arashi land XD

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 6:29 pm

hahaa lol
quartet will do too.
other than first kiss
what song do u guys like?
Back to top Go down
View user profile http://jp.youtube.com/user/XxCutieGirlxX
RubiChama



Posts : 47
Join date : 2008-10-04

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 6:51 pm

hmmmmm i dunno x.X do u have any ideas?
Back to top Go down
View user profile
Airi-chan

avatar

Posts : 85
Join date : 2008-10-04
Age : 21
Location : Toronto

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 6:51 pm

Doesn't matter =3
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/AiriSuzukiChan
RubiChama



Posts : 47
Join date : 2008-10-04

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 6:56 pm

hmmmmmm how abouuuut Otome Cocoro by C-ute?
Back to top Go down
View user profile
Airi-chan

avatar

Posts : 85
Join date : 2008-10-04
Age : 21
Location : Toronto

PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   Sat Oct 11, 2008 7:46 pm

RubiChama wrote:
hmmmmmm how abouuuut Otome Cocoro by C-ute?

Can we do Edo no Temari II =D
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/AiriSuzukiChan
Sponsored content




PostSubject: Re: Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)   

Back to top Go down
 
Duet - Thanks! (can I have someone to dub it with me?)
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Duet Crown Lynn Tableware
» Matryoshka scripted duet lyrics?
» Phantom: The Las Vegas Spectacular - 2 September 2012 7:00pm: The Finale
» The Beginner's Guide to Mixing [Audacity]
» 【OPEN】 言ノ葉カルマ/WORD KARMA DUET 【SINGER, MIXER, ANIMATOR】

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TsubasaHelloProject :: Tsubasa Hello Project :: ~Chat~-
Jump to: